Поддръжка, хостинг, домейн, SSL сертификат

Избор на домейн

Регистрация на нов домейн: ако все още нямате регистриран домейн, трябва да добре да помислите, какво име на домейн да регистрирате.


Още по темата:
Регистрация на домейн | Какво е домейн?


Когато предстои изработване на Вашият сайт, първото, което трябва да направите е да помислите какъв домейн би подхождал на дейността и целите ви. Това може да бъде името на Вашата фирма, името на търговската марка, под което продавате Вашите продукти или услуги. Следва проверка, дали името, което сте избрали е свободно и се осъществява регистрация.

Избор на домейн на фирмен сайт
Сайтът на вашата фирма работи върху цялостния облик на дейността, той изгражда реноме в интернет пространството и затова е много важно да имате не само добра позиция в търсачките, но и запомнящо се име.

В такива случаи един от най-добрите варианти при избор на домейн е той да съвпада с името на фирмата. Така вашите клиенти лесно ще ви откриват, а новите посетители ще ви идентифицират.

Друг вариант е домейнът да бъде свързан с дейността на фирмата. Ако например, предлагате машини под наем, можете да се спрете на домейн mashinipodnaem.bg (или .com, .info и др.). Изборът на този тип домейн гарантирана по-добри позиции в търсачките, но недостатъкът му е, че трудно се идентифицира сред подобни на него.

За фирмен сайт не е препоръчителен избор на случайни домейни, колкото и добре да звучат.


Избор на домейн-марка
Веднъж наложени на пазара, този тип домейни имат изключителен маркетингов ефект. Най-ярките примери за това са Google.com, eBay.com, YouTube.com, Yahoo.com и др., които имат статута на интернет брандове.

Домейнът-марка е много подходящ в случаите, когато създавате информативен или портален сайт или такъв, концентриран изцяло върху интернет дейност. Веднъж, привлекли посетители и успели да задържите вниманието им, те ще ви откриват лесно занапред.

Важното тук е да изберете благозвучно и лесно запомнящо се име.


Избор на домейн, съдържащ ключова дума, свързана с дейността на фирмата.
За съжаление лесните домейни в повечето случаи са вече заети. Пример за такива имена са Business.com, Weather.com, Rent.com и още хиляди подобни. Предимството е, че те “стрелят право в целта” и се откриват лесно от търсещите машини, но отрицателните им страни са свързани, освен с това, че е почти невъзможно да бъдат открити свободни такива, но и с факта, че със сигурност вече има голям брой подобни.


   WEB TIPS:   

Общи правила за избор на домейн

  • Изберете името на фирмата си като име на сайта или име на марка.
  • Изберете най-краткото, благозвучно и лесно запомнящо се име.
  • Много важно условие е името на домейна да може лесно да бъде продиктуван по телефона.
  • По възможност не използвайте в името букви, които нямат еквивалент в латиници и съответно могат да бъдат изписвани по различни начини – ш, щ, я, ю, ц, ч, й...
  • По възможност не използвайте тирета в домейна, тъй като те затрудняват запомнянето от страна на посетителите.
  • Ключова дума, свързана със съдържанието на сайта ще помогне за по-добра позиция в Google.
  • Не се спирайте на домейн, който има много подобни, така посетителите няма да ви идентифицират и често Ваши потребители ще попадат на конкурентни сайтове.
  • При условие, че искате уникално домейн име, подберете такова, което да звучи добре, но и да се запомня лесно (Google.com). Случайни имена със струпване на много съгласни, цифри и тирета, едва ли някой ще си направи труда да помни (mft-64.com).
  • Ако желаното от вас име вече е заето, променете разширението или сменете името, вместо да добавяте тирета и допълнителни символи, което да затруднява запомнянето.

Домейнът е името на вашия сайт и съответно първото, което посетителите виждат и запомнят. Помислете добре, когато го избирате.



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
624
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
ПроСтудио предлага иновативни решения, които значително улесняват работата на туроператорите и подобряват потребителското изживяване. Препоръчвам ги на всеки, който търси качествена и професионална изработка на уебсайт!
Eлена Козарева / Emotion Travel
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel