
White Label / iframe
Какво е White Label
Какво е White Label и за какво служи, видове White Label, предимства и недостатъци
Още по темата:
Вграждане на White Label в сайт | Изработка на White Label |
Какво е White Label / iframe?
Приложение на White Label
White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.
Видове White Label според типа на данни, които са налични в него
Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:
Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
![]() |
Още по темата:
Вграждане на White Label в сайт | Изработка на White Label |
![]() |

Какво е White Label / iframe?
![]() | Според технологията на изработка този вид трансфер на данни, може да бъде White Label или iframe. Но най-разпространеният е White Label. White Label е технология за дистрибутиране на информация и представлява "frame" за вграждане в сайт. Офертите и информацията, които са на налични в този прозорец, подредбата, търсенето и резервационните стъпки, се контролират от оператора, чиято собственост е той. Когато дадена агенция желае да вгради в своя сайт White Label на примерен оператор, тя взима кодът (код за вграждане) от него (операторът) и го предоставя на фирмата, която поддържа сайта, за да го вгради. |
![]() |
Приложение на White Label
White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.
![]() |
Видове White Label според типа на данни, които са налични в него
Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:
![]() | Туристически оферти (почивки, екскурзии, уикенд програми) |
![]() | Информация и цени за хотелско настаняване |
![]() | Круизни пътувания |
![]() | Разписания за полети и цени на самолетни билети |
![]() | Коли под наем (рент-а-кар) |
![]() | Автобусни билети |
![]() |
![]() | Предимства за туроператора - доставчика на данни през White Label |
- По-голяма дистрибуция на продуктите
- Лесен контрол върху разпространяваната информация - актуализацията на данните се взимат директно от първоизточника, което гарантира винаги актуална и пълна информация за крайния клиент.
- Увеличаване на делът на пазара, резервациите и продажбите
![]() |
![]() | Предимства (за агенцията приемчик на White Label) за интегриране на White Label сайт в сайта |
- Разнообразие от оферти, задоволяващи различни потребителски търсения
- Актуалност на информацията
- Възможност за осъществяване на резервации в реално време, без необходимостта агенцията да има собствена резервационна система.
- Възможност за персонализиране на визуалния дизайн на предоставеният White Label интерфейс, с цел максимално да доближаване до визията на сайта, в който се интегрира. Това се прави с цел да се избегне усещането у потребителят, че влиза в друг сайт или система.
- Опцията за промяна на функционалностите на White Label-а
![]() |
![]() | Недостатъци за агенцията - приемчик на White Label / iframe |
Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.
![]() |
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Какво е White Label и за какво служи, видове White Label, предимства и недостатъци
Какво е White Label / iframe?
Според технологията на изработка този вид трансфер на данни, може да бъде White Label или iframe. Но най-разпространеният е White Label. White Label е технология за дистрибутиране на информация и представлява "frame" за вграждане в сайт. Офертите и информацията, които са на налични в този прозорец, подредбата, търсенето и резервационните стъпки, се контролират от оператора, чиято собственост е той. Когато дадена агенция желае да вгради в своя сайт White Label на примерен оператор, тя взима кодът (код за вграждане) от него (операторът) и го предоставя на фирмата, която поддържа сайта, за да го вгради.
Приложение на White Label
White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.
Видове White Label според типа на данни, които са налични в него
Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:
Предимства за туроператора - доставчика на данни през White Label
Предимства (за агенцията приемчик на White Label) за интегриране на White Label сайт в сайта
Недостатъци за агенцията - приемчик на White Label / iframe
Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Какво е White Label / iframe?
Според технологията на изработка този вид трансфер на данни, може да бъде White Label или iframe. Но най-разпространеният е White Label. White Label е технология за дистрибутиране на информация и представлява "frame" за вграждане в сайт. Офертите и информацията, които са на налични в този прозорец, подредбата, търсенето и резервационните стъпки, се контролират от оператора, чиято собственост е той. Когато дадена агенция желае да вгради в своя сайт White Label на примерен оператор, тя взима кодът (код за вграждане) от него (операторът) и го предоставя на фирмата, която поддържа сайта, за да го вгради.
![]() |
Приложение на White Label
White Label се използва от туристически агенции и туроператорски фирми в целия свят за разпространение на различни индивидуални и пакетни туристически услуги.
White Label (Уайт лейбъл), вграден в сайта на туристическа фирма, позволява предлагане на много широк избор от услуги и оферти, без нужда от инвестиция в развитието на допълнителни технологии в сайта. Така фирмата, която поставя White Label в своя сайт, има възможност да предложи на клиентите си значително по-богат избор от туристически предложения.
![]() |
Видове White Label според типа на данни, които са налични в него
Съществуват различни разновидности на White Label, според предлаганите услуги от туроператора - доставчик. Но най-често тази технология се използва за трансфериране на:
- Туристически оферти (почивки, екскурзии, уикенд програми)
- Информация и цени за хотелско настаняване
- Круизни пътувания
- Разписания за полети и цени на самолетни билети
- Коли под наем (рент-а-кар)
- Автобусни билети
![]() |
Предимства за туроператора - доставчика на данни през White Label
- По-голяма дистрибуция на продуктите
- Лесен контрол върху разпространяваната информация - актуализацията на данните се взимат директно от първоизточника, което гарантира винаги актуална и пълна информация за крайния клиент
- Увеличаване на делът на пазара, резервациите и продажбите
![]() |
Предимства (за агенцията приемчик на White Label) за интегриране на White Label сайт в сайта
- Разнообразие от оферти, задоволяващи различни потребителски търсения
- Актуалност на информацията
- Възможност за осъществяване на резервации в реално време, без необходимостта агенцията да има собствена резервационна система
- Възможност за персонализиране на визуалния дизайн на предоставеният White Label интерфейс, с цел максимално да доближаване до визията на сайта, в който се интегрира. Това се прави с цел да се избегне усещането у потребителят, че влиза в друг сайт или система
- Опцията за промяна на функционалностите на White Label-а
![]() |
Недостатъци за агенцията - приемчик на White Label / iframe
Недостатъците са, че агенцията, която поставя White Label на туроператор или доставчик в своя сайт - не може да контролира информацията в него. Няма възможност за избор кои оферти да бъдат видими в сайта (не се предлага опция "скриване на оферта"), както и няма начин за въвеждане на нова информация, която да се вижда на страницата с White Label.
![]() |
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.