Facebook приложения
Основни параметри на Facebook страница
Социалните мрежи предлагат много добри възможности и огромен потенциал и при правилно управление, бизнеса само може да спечели от него. Повечето компании по света са създали свои фирмени страници в социалните сайтове и имат хиляди фенове. С това те са достигнали огромно внимание и интерес от страна на потребителите в мрежата.
Създаване на бизнес самостоятелна фирмена страница във Facebook, разработена за вашите продукти и услуги.
Предприемете различни стратегии за привличане на потребителите чрез провеждане на игри, викторини, състезания, конкурси и др. Такъв подход определено ще внуши на потребителите, че Вашият профил в социалната мрежа е интересен и поддържан и в никакъв случай скучен.
Основни параметри на Facebook страница
Създаване на бизнес самостоятелна фирмена страница във Facebook, разработена за вашите продукти и услуги.
Предприемете различни стратегии за привличане на потребителите чрез провеждане на игри, викторини, състезания, конкурси и др. Такъв подход определено ще внуши на потребителите, че Вашият профил в социалната мрежа е интересен и поддържан и в никакъв случай скучен.
Основни параметри на Facebook страница
- В момента на нейното създаване Facebook страницата се прикачва към личен профил, който получава статут на администратор
- За да съществува, страницата винаги трябва да бъде “прикачена” поне към един личен профил (така Facebook избягва анонимността и знае към кого да се обърне, ако има индикация за нарушения или пък да извести за функционални нововъведения)
- Администраторите могат да бъдат повече от един, като публикациите винаги ще се визуализират от името на страницата (освен ако периодичноне променяте настрйките, когато искате да подчертаете пост от личен профил)
- Профилът на администратора остава анонимен за феновете, но ако желае да се обяви, има опция в настройките да стане видим
- Facebook страницата позволява оформянето на снимка (лого), информация за дейността, работно време, уеб сайт, телефон и e-mail за контакт, адрес
- Вместо лого, можете да подчертаете вашата индивидуалност и да подсилите познаваемостта на бранда, с изработване и поставяне на Facebook имиджов банер
- Образно казано чрез страницата феновете доброволно се „абонират“ за активността и дейността на съответната фирма или организация
- Феновете могат да попаднат на вашата Facebook страница и чрез вградения “like box” в основния сайт
- Феновете могат да предложат страницата на техни приятели
- Не е необходимо лично да познавате вашите фенове
- Съдържанието на страниците е видимо и за потребители без профил във Facebook, но активността им е ограничена
- Публикациите на стената са достъпни до всички фенове
- Чрез допълнителни настройки на страницата можете да ограничите активността на феновете (коментари и постове)
- Facebook страницата предоставя детайлна статистическа информация за вашите фенове (пол, възраст, страна, активност)
- Facebook страницата успешно се комбинира с Facebook реклама, защото вашите фенове са потенциални клиенти на вашите продукти и услуги
- Страницата може да се открои от останалите, като се прикачат Facebook апликации (facebook микросайтове)
- Ако се затруднявате да поддържате редовно съдържанието на вашата Facebook страница, съществува възможност за захранване на страницата с RSS апликация
- Facebook страницата се индексира от “търсачките” и представлява допълнителен SEO инструмент
- Броят на фенове е неограничен
- Facebook инструменти, които съпровождат страницата са: бутон “харесвам”, бутон “сподели”, бутон “изпрати” и “Like Box”
- Facebook страницата може да бъде изтрита от администратора (създателя)
- Използването на личен профил за представяне на бизнес е в нарушение с условията на Facebook http://www.facebook.com/terms.php