Интернет реклама
Google Ads реклама
Google Ads реклама
Още по темата:
Как работи Google AdWords? | Защо Google AdWords?
Плати на клик | Търсещи машини или роботите на Google |
Интернет търсачките – същност и употреба
Кратко описание:
Реклама от вида Pay per Click (PCP) или Cost per Clik (CPC)
Предимства:
Формула -
Посочените цени са без вкл. ДДС
Забележка: Рекламният бюджет към Google Ads e отделен като стойност
Срок за активиране на услугата:
Активирането на услугата се съгласува индивидуално с клиента
Препоръчителни допълнителни услуги :
Статии от нашия блог
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Кой управлява Вашата Google Ads реклама
SEM vs SEO
Допълнителна информация
Брояч и статистика на посещенията в сайта - Google Analytics
Вграден брояч в сайта, видим само за администраторите на сайта, който генерира статистика на посещенията.
Позволява подробна статистика и анализи на потребителското поведение в сайта:
» Демо на брояча: services.google.com
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Още по темата:
Как работи Google AdWords? | Защо Google AdWords?
Плати на клик | Търсещи машини или роботите на Google |
Интернет търсачките – същност и употреба
Кратко описание:
Реклама от вида Pay per Click (PCP) или Cost per Clik (CPC)
- рекламен подход, който се използва в интернет, при който рекламодателите заплащат при кликване върху тяхното рекламно послание
- рекламното съобщение се изписва при зададени конкретни ключови думи в „търсачката“ (search engine)
- позволява срещу заплащане да получите по-добро позициониране спрямо останалите (органични) резултати
- рекламното послание (каре) се появява само при посочени интерес към него
Предимства:
- позволява оформяне на кратко и информативно рекламно послание
- популяризиране на продукт/услуга и специални оферти
- постигане на оптимизиране на продажбите
- разширяване на целевата група (потребители-клиенти)
- таргетиране на потребители в други държави
- достига до таргетирани групи чрез употреба на конкретни ключови думи и комбинации, с които рекламното каре се асоциира при търсене в „търсачката“
- повишава трафика на посещения
- контрол над рекламен бюджет (дневен, месечен)
- проследяване на ефекта от кампаниите с Google Analytics
Формула -
200 лв. | месечна такса управление |
20 лв. | еднократно при създаване на рекламно каре |
10 лв. | при редакция на съдържанието (без основна промяна на съдържанието на посланието) |
0.01 лв. х брой кликове | отчитат се в края на месеца |
Посочените цени са без вкл. ДДС
Забележка: Рекламният бюджет към Google Ads e отделен като стойност
Срок за активиране на услугата:
Активирането на услугата се съгласува индивидуално с клиента
Препоръчителни допълнителни услуги :
- вграждане на Google брояч
- вграждане на Google ремаркетинг таг
- синхронизация на Google Ads с Google Analytics
Статии от нашия блог
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Кой управлява Вашата Google Ads реклама
SEM vs SEO
Допълнителна информация
Брояч и статистика на посещенията в сайта - Google Analytics
Вграден брояч в сайта, видим само за администраторите на сайта, който генерира статистика на посещенията.
Позволява подробна статистика и анализи на потребителското поведение в сайта:
- Брой уникални посещения
- Импресии
- Посещения, проследени по географски показатели
- Посещения от търсачки, директни влизания
- Посещения по ключови думи в сайта
- Процент на задържаните и напусналите потребители
- Престой на потребителя в сайта
» Демо на брояча: services.google.com
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.