10 идеи за възнаграждение по програма Лоялен гост
1. Предложете отстъпка (% или в брой) - най-предпочитания вариант, защото бързо и нагледно се оценява неговата стойност
2. Безплатен паркинг- особено ценен жест в оживени райони с ограничени възможности за паркиране на автомобил
3. Осигурен трансфер - улеснява чувствително логистиката за госта, най-често по отноение превоз летище-хотел-летище
4. Настаняване по-рано от офицално обявените часове - ако разполагате с информация, че гостът обикновено пристига по-рано във Вашия хотел, можете да демонстрирате Вашата грижа на добър домакин
5. Напускане по-късно от офицално обявените часове - гостът Ви ще има възможност да се наслади на още няколко часа престой на териториата на Вашия хотел, без да бъде притиснат от времето
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
6. Плато с плодове или лека закуска - подходящи за гости, които пристигат в часове извън графика на ресторанта
7. Отстъпка от услуги, предлагани на територията на хотела - дава възможност на гостите да опитат нови услуги, подходящи за тях
8. Отстъпка от партньорски продукти или услуги, предлагани извън на територията на хотела - дава възможност на гостите да се разнообразят по време на престоя
9. Събиране на точки по специално регламентирана схема, които могат да се приложат като бъдещи отстъпки
10. Организирайте игри или томболи
Търсете обратна връзка с клиента. Попълването на анкета може да Ви даде идеи как да разгърнете палитрата на предлаганото в момента с нови неподозирани, но желани от гостите продукти/ услуги, които те изразяват готовност да закупят.
В основата на една успешна програма за Лоялни гости стоят:
2. Безплатен паркинг- особено ценен жест в оживени райони с ограничени възможности за паркиране на автомобил
3. Осигурен трансфер - улеснява чувствително логистиката за госта, най-често по отноение превоз летище-хотел-летище
4. Настаняване по-рано от офицално обявените часове - ако разполагате с информация, че гостът обикновено пристига по-рано във Вашия хотел, можете да демонстрирате Вашата грижа на добър домакин
5. Напускане по-късно от офицално обявените часове - гостът Ви ще има възможност да се наслади на още няколко часа престой на териториата на Вашия хотел, без да бъде притиснат от времето
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
6. Плато с плодове или лека закуска - подходящи за гости, които пристигат в часове извън графика на ресторанта
7. Отстъпка от услуги, предлагани на територията на хотела - дава възможност на гостите да опитат нови услуги, подходящи за тях
8. Отстъпка от партньорски продукти или услуги, предлагани извън на територията на хотела - дава възможност на гостите да се разнообразят по време на престоя
9. Събиране на точки по специално регламентирана схема, които могат да се приложат като бъдещи отстъпки
10. Организирайте игри или томболи
Търсете обратна връзка с клиента. Попълването на анкета може да Ви даде идеи как да разгърнете палитрата на предлаганото в момента с нови неподозирани, но желани от гостите продукти/ услуги, които те изразяват готовност да закупят.
В основата на една успешна програма за Лоялни гости стоят:
- добре структурирана и поддържана база данни с клиенти
- гъвкав и разнообранзен списък от възнаграждения, групирани според индивидуалните предпочитания на клиента
- добре обучен и силно мотивиран екип, които да я приложи в действие