10 причини да използвате QR код
1. QR код се генерира безплатно - потърсете в търсачката "qr generator" и можете да избирате измежду много безплатни генератори
2. Обърнете внимание на статистиката и по-точно на положителния ръст на потребителите, които притежават мобилни телефони
3. Информацията, закодирана в QR кода, е достъпна. Важно е да са изпълнени следните три условия от страна на потребителя:
4. Усилието за сканиране на QR код от страна на потребителя е минимално, като същевременно му спестява време за въвеждане на данни (URL на сайт, координати за контакт, карта за местоположение и т.н)
5. QR кодът има спретнат вид и позволява да остане място за допълнителна информация върху пространството, заложено на рекламния материал
6. В унисон с предходното предимство на QR кодовете могат практично да се използват върху реклмни материали с ограничена площ (напр. запалка, кибрит, опаковка, визитка, етикет на бутилка или дреха и т.н)
7. QR притежава невероятното свойство да прави голям обем актуална информация налична в реално време
8. Позволява да бъдете иновативни, като например да обградите QR кода с тематичен имидж за фон или го използвате за адрес на подател в горния ляв ъгъл на плик при традиционна кореспонденция
10. QR кода може да се добави към Вашето лого при съвместни инициативи с партньори. По този начин присъствието на кода не разсейва вниманието на посетителя от основната инициатива, но паралелно позволява при интерес допълнителната информация за Вашата дейност да бъде достъпна.
...и не на последно място - погледнете на QR кода като още един канал за генериране на директен трафик към Вашия сайт
2. Обърнете внимание на статистиката и по-точно на положителния ръст на потребителите, които притежават мобилни телефони
3. Информацията, закодирана в QR кода, е достъпна. Важно е да са изпълнени следните три условия от страна на потребителя:
- да има мобилен телефон
- предварително да е инсталирал мобилно приложение - четец на QR код
- да има достъп до интернет в момента на сканиране на кода
4. Усилието за сканиране на QR код от страна на потребителя е минимално, като същевременно му спестява време за въвеждане на данни (URL на сайт, координати за контакт, карта за местоположение и т.н)
5. QR кодът има спретнат вид и позволява да остане място за допълнителна информация върху пространството, заложено на рекламния материал
6. В унисон с предходното предимство на QR кодовете могат практично да се използват върху реклмни материали с ограничена площ (напр. запалка, кибрит, опаковка, визитка, етикет на бутилка или дреха и т.н)
7. QR притежава невероятното свойство да прави голям обем актуална информация налична в реално време
8. Позволява да бъдете иновативни, като например да обградите QR кода с тематичен имидж за фон или го използвате за адрес на подател в горния ляв ъгъл на плик при традиционна кореспонденция
10. QR кода може да се добави към Вашето лого при съвместни инициативи с партньори. По този начин присъствието на кода не разсейва вниманието на посетителя от основната инициатива, но паралелно позволява при интерес допълнителната информация за Вашата дейност да бъде достъпна.
...и не на последно място - погледнете на QR кода като още един канал за генериране на директен трафик към Вашия сайт