10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение
1. Мобилното приложение е по-удобно за навигиране върху екрана на мобилното устройство спрямо мобилната версия (напр. при по-слабо интернет покритие), както и съдържанието е в пъти по-четливо при разглеждане спрямо версията за настолен компютър (ако нямате мобилна версия)
Вижте още тук: Необходимо ли е мобилно приложение (mobile app) за Вашия сайт?
2. Бърз достъп за клиента при желание да разгледа продукти или услуги на позната за него вече марка (фирма)
3. Информацията периодично и автоматично се актуализира/ синхронизира със съдържанието на основния фирмен сайт
Вижте още тук: Предимства на мобилното приложение
4. Call-to-action бутоните осигуряват бърза връзка с вашия екип (телефон, skype, viber, форма за запитване и др.)
5. Чрез опцията push нотификации потенциалните клиенти получават достъп до специални предложения, отстъпки и last minute оферти. Бизнесът може да изготвя индивидуално таргетирани предложения, които са достъпни до конкретен абонат, а не до широката аудитория
6. Възможност за периодично осведомяване относно нови продукти, услуги
7. Мобилните апликации могат да бъдат надградени с опция за визуализиране на продукт/услуга според локацията на клиента
8. Потребителите могат да проследяват статус на резервация
9. Мобилните приложения могат да послужат при провеждането на инициативи, които са свързани с програма за възнаграждаване на лоялен клиент
Прочетете повече тук: Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
10. Мобилните апликации са подходящи за провеждане на различни игри и анкети
Вижте още тук: Необходимо ли е мобилно приложение (mobile app) за Вашия сайт?
2. Бърз достъп за клиента при желание да разгледа продукти или услуги на позната за него вече марка (фирма)
3. Информацията периодично и автоматично се актуализира/ синхронизира със съдържанието на основния фирмен сайт
Вижте още тук: Предимства на мобилното приложение
4. Call-to-action бутоните осигуряват бърза връзка с вашия екип (телефон, skype, viber, форма за запитване и др.)
5. Чрез опцията push нотификации потенциалните клиенти получават достъп до специални предложения, отстъпки и last minute оферти. Бизнесът може да изготвя индивидуално таргетирани предложения, които са достъпни до конкретен абонат, а не до широката аудитория
6. Възможност за периодично осведомяване относно нови продукти, услуги
7. Мобилните апликации могат да бъдат надградени с опция за визуализиране на продукт/услуга според локацията на клиента
8. Потребителите могат да проследяват статус на резервация
9. Мобилните приложения могат да послужат при провеждането на инициативи, които са свързани с програма за възнаграждаване на лоялен клиент
Прочетете повече тук: Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
10. Мобилните апликации са подходящи за провеждане на различни игри и анкети