Диагноза: вирусен маркетинг (viral marketing)



Още по темата:
Ползите от социалните мрежи | Интернет търсачките – същност и употреба


Щом чуем думата “вирус”, неминуемо изпадаме в паника. Най-често интуитивно свързваме този термин със здравни проблеми или с нежелани технически набези върху личните компютри. Любопитното е, че употребен в комбинация с “маркетинг”, терминът вече носи положителен заряд.
Неограничен брой потребителски достъпи за вашите служители до системата. Всяка въведена информация в системата автоматично записва кой потребител я е извършил.


Какво представлява вирусният маркетинг?
Маркетингов подход, който цели популяризиране на продукт, дейност или услуга, като провокира потребителите активно да споделят и доброволно да разпространяват подадената информация.

Как действа вирусният маркетинг?
Най-честото сравнение е с препоръката “от уста на уста”. Степента на доверие в споделено мнение от приятел, роднина, колега или съмишленик по интереси е по-висока, от тази към послание на случайна рекламна кампания. В унисон с техническата еволюция препоръката “от уста на уста” се разпространява още по-бързо, благодарение на улеснението чрез бутони от вида “сподели”, “препрати на email” и “препоръчай”.

Как се разпространява вирусният маркетинг?
По традиционния начин - необходим е социален контакт, който в ерата на компютърните технологии е преминал главно в измеренията на виртуалния свят. Или с други думи: най-благодатната среда за разпространение са социалните мрежи. Именно тук са се събрали активни потребители, които вече се установили контакт помежду си. Социалните мрежи им дават възможност да поддържат връзка с вече съществуващи приятелски и професионални кръгове, които респективно могат постоянно да бъдат надграждани.

Вирусният маркетинг трябва да бъде умело насочен така, че да използва ефективно предоставената вече изграден комуникационна мрежа. За да бъде успешна една такава инициатива, тя трябва да бъде насочена към потенциални последователи с общ интерес, които по естествен път “доброволно” ще споделят подадената полезна информация. Допълнителна мотивация може да се потърси чрез възнаграждаване на усилията на всеки “препоръчващ” с малки награди/томболи за всеки “доведен” последовател.
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
617+
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel
Central Admin
Получавай офертите на водещи туроператори в твоя сайт Виж повече