Готови ли сте за Mobilegeddon?
Какво представлява Mobilegeddon?
Най-кратко, но същевременно достатъчно ясно определение можете да получите от Wikipedia: Mobilegeddon е термин, въведен от уеб дизайнери и уеб разработчици в отговор на подобренията на алгоритъма на Google от 21 април 2015. Промяната не се отразява при търсения инициирани през настолен компютър или лаптоп.
Защо Google показва различни резултати от търсене на потребители, които ползват мобилно устройство и настолен компютър?
Направете си следния експеримент - потърсете в Гугъл дадена ключова дума или комбинация, като използвате търсачката през настолен компютър и повторете същотото действие през мобилен телефон. Обърнете внимание на последователността при подредбата на резултатите от търсенето и веднага ще забележите, че на екрана на мобилния телефон известен приоритет са получили сайтовете, които разполагат с мобилна версия.
Чрез промяна в алгоритъма за търсене съобразно използвантото устройство, Гугъл умело улавя следните тенденции:
>> сайт, отворен през мобилен телефон, залага на изчистен дизайн без разейващи елементи, скорост при зареждане, call to action бутон (най-често телефон за бързо избиране), елементи удобни за клик с пръст, прелистване с движение на пръста, удобна форма за попълване с най-важните 3-4 полета
Защо Ви е необходима мобилна версия на сайта?
Преди повече от година Гугъл ясно заяви своята позиция и грижа за мобилните потребители, като чрез поредица от промени и правила им осигурява търсената информация да бъде поднесена в желания формат.
Ето и някои ключови причини, които да Ви накарат да се замислите и да се заемете възможно най-скоро с изработката на мобилен сайт:
Как да оцелеете по време на Mobilegeddon?
Промените са на лице и методично се прилагат от Гугъл. Ако не вземете необходимите мерки, в близко бъдеще най-вероятно ще усетите спад в органичния трафик към сайта Ви, защотото част от потенциалните купувачи са се насочили към сайтовете на конкурентни фирми.
Обърнете внимание на следния любопитен факт - през август 2016 Google премахна етикета, с който маркираше резултатите при търсене от мобилно устройство и с който се отличаваха сайтовете, които отговарят на очакванията на мобилните потребители (т.нар mobile friendly search results). Това действие е провокирано от факта, че е достигнат дял от 85% от резултатите, които са mobile friendly и маркерът вече не е нужен за ориентир в избора на подходящ сайт.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Най-кратко, но същевременно достатъчно ясно определение можете да получите от Wikipedia: Mobilegeddon е термин, въведен от уеб дизайнери и уеб разработчици в отговор на подобренията на алгоритъма на Google от 21 април 2015. Промяната не се отразява при търсения инициирани през настолен компютър или лаптоп.
Защо Google показва различни резултати от търсене на потребители, които ползват мобилно устройство и настолен компютър?
Направете си следния експеримент - потърсете в Гугъл дадена ключова дума или комбинация, като използвате търсачката през настолен компютър и повторете същотото действие през мобилен телефон. Обърнете внимание на последователността при подредбата на резултатите от търсенето и веднага ще забележите, че на екрана на мобилния телефон известен приоритет са получили сайтовете, които разполагат с мобилна версия.
Чрез промяна в алгоритъма за търсене съобразно използвантото устройство, Гугъл умело улавя следните тенденции:
- ръст в мобилния трафик като резултат от ръста на продажби на смарт телефони и таблети
- промени в потребителския интерфейс
>> сайт, отворен през мобилен телефон, залага на изчистен дизайн без разейващи елементи, скорост при зареждане, call to action бутон (най-често телефон за бързо избиране), елементи удобни за клик с пръст, прелистване с движение на пръста, удобна форма за попълване с най-важните 3-4 полета
Защо Ви е необходима мобилна версия на сайта?
Преди повече от година Гугъл ясно заяви своята позиция и грижа за мобилните потребители, като чрез поредица от промени и правила им осигурява търсената информация да бъде поднесена в желания формат.
Ето и някои ключови причини, които да Ви накарат да се замислите и да се заемете възможно най-скоро с изработката на мобилен сайт:
- Трафик от мобилни устройства
- Промяна в потребителските навици
- Устройства с операционна система Android
- Задържане на вниманието на потребителя
- PPC рекламни инициативи
- Email Маркетинг
- Първа стъпка от Вашата мобилна стратегия
Как да оцелеете по време на Mobilegeddon?
Промените са на лице и методично се прилагат от Гугъл. Ако не вземете необходимите мерки, в близко бъдеще най-вероятно ще усетите спад в органичния трафик към сайта Ви, защотото част от потенциалните купувачи са се насочили към сайтовете на конкурентни фирми.
Обърнете внимание на следния любопитен факт - през август 2016 Google премахна етикета, с който маркираше резултатите при търсене от мобилно устройство и с който се отличаваха сайтовете, които отговарят на очакванията на мобилните потребители (т.нар mobile friendly search results). Това действие е провокирано от факта, че е достигнат дял от 85% от резултатите, които са mobile friendly и маркерът вече не е нужен за ориентир в избора на подходящ сайт.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.