Недостатъци на онлайн резервационен модул за хотела
Недостатъци
Недостатъци е доста крайно определение, за това ще го заменим с предизвикателства. Вижте кои са те и помислете над евентуалните решения за тяхното преодоляване.
1. Умеете ли да поддържате качествени данни?
Отнася се до честотата на обновяване на данни през административния панел успоредно с тяхното иницииране, за да може онлайн резервационния модул да калкулира правилно цените и да не се получава конфликти заради несъответствия между резултатите и послеваща оферта
2. Умеете ли да предлагате гъвкаво ценообразуване?
Удобство за потребителите е употребата на онлайн резервационен модул пред опцията да "разгадаят" една статична таблица, съпроводена с куп пояснителни условия. Елементите на търсачката ги насочват да попълнят фундаментални параметри за дефиниране на цена (дата на настаняване, престой, брой възрасни, брой деца, възраст на деца, база на изхранване). По този начин, без да чакат отговор по мейл и телефон, виждат като резулат сумата на техния престой и могат по желание да зададат други близки параметри, до получаване на удовлетворяваща стойност спрямо техния бюджет
3. Имате ли опит в създаването на специални пакети?
Въз основа на наблюдения на заетостта и навиците на Вашите гости, можете да създадете пакети, които възнаграждават клиента с отсъпка за даден брой дни престой или насърчават употребата на допълнителни услуги (спа процедури, басейн, допълнителни екскурзии и т.н)
4. Познавате ли силните и слаби периоди на заетост? Имате ли креативни идеи как да привлечете туристи?
Много често хотелиерите не пазят статистика за гостите и респективно по-трудно е за тях да прогнозират и планират маркетингови инициативи. С имплементирането на онлайн резервационен модул и интегрирането на хотелски офис постепенно започва да се трупа така важната база данни, въз основа на която да се вземат по-прецизни решения
5. Освен настаняване, планирате ли продажбата на допълнителни услуги?
Дори Вашият хотел да предлага само настаняване, това не пречи да разнообразите списъка с предлагани допълнителни услуги, като включита към сайта описание на продукти на Ваши локални партньори. По този начин Вие продавате не само нощувка, но цялостно преживяване на Вашия гост.
7. Справяте ли се успешно с облужването на директните резервации?
За да се ориентирате в качеството на обслужване на една резервация, обърнете внимание на
8. Готови ли сте да осигурите ръст в обслужващия персонал
Добавянето на онлайн резервационен модул в комбинация с аудитория, която все по-умело се справя с употребата на подобен тип дигитални решения, може да Ви постави в ситуация, в която да постъпят резервации, които да не се справите да обработите и обслужите. За това в началото можете да ограничите броя на предлагани стаи и видове допълнителни пакети, докато изградите работен ритъм.
Предимства
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
Недостатъци е доста крайно определение, за това ще го заменим с предизвикателства. Вижте кои са те и помислете над евентуалните решения за тяхното преодоляване.
1. Умеете ли да поддържате качествени данни?
Отнася се до честотата на обновяване на данни през административния панел успоредно с тяхното иницииране, за да може онлайн резервационния модул да калкулира правилно цените и да не се получава конфликти заради несъответствия между резултатите и послеваща оферта
2. Умеете ли да предлагате гъвкаво ценообразуване?
Удобство за потребителите е употребата на онлайн резервационен модул пред опцията да "разгадаят" една статична таблица, съпроводена с куп пояснителни условия. Елементите на търсачката ги насочват да попълнят фундаментални параметри за дефиниране на цена (дата на настаняване, престой, брой възрасни, брой деца, възраст на деца, база на изхранване). По този начин, без да чакат отговор по мейл и телефон, виждат като резулат сумата на техния престой и могат по желание да зададат други близки параметри, до получаване на удовлетворяваща стойност спрямо техния бюджет
3. Имате ли опит в създаването на специални пакети?
Въз основа на наблюдения на заетостта и навиците на Вашите гости, можете да създадете пакети, които възнаграждават клиента с отсъпка за даден брой дни престой или насърчават употребата на допълнителни услуги (спа процедури, басейн, допълнителни екскурзии и т.н)
4. Познавате ли силните и слаби периоди на заетост? Имате ли креативни идеи как да привлечете туристи?
Много често хотелиерите не пазят статистика за гостите и респективно по-трудно е за тях да прогнозират и планират маркетингови инициативи. С имплементирането на онлайн резервационен модул и интегрирането на хотелски офис постепенно започва да се трупа така важната база данни, въз основа на която да се вземат по-прецизни решения
5. Освен настаняване, планирате ли продажбата на допълнителни услуги?
Дори Вашият хотел да предлага само настаняване, това не пречи да разнообразите списъка с предлагани допълнителни услуги, като включита към сайта описание на продукти на Ваши локални партньори. По този начин Вие продавате не само нощувка, но цялостно преживяване на Вашия гост.
7. Справяте ли се успешно с облужването на директните резервации?
За да се ориентирате в качеството на обслужване на една резервация, обърнете внимание на
- бързината на отговор/ потвърждение
- предлагане на алтернативни дати/ стаи за настаняване
- разпознаване на гост и прилагане на програма лоялен клиет
- прилагане на промо код за отстъпка
- формиране на пакет с по-преференциални условия за клиента
- предлагане на гъвкав метод на плащане (банков път, виртуален пос, на място в брой или с карта)
- познания по език, ако работите с чужди пазари
8. Готови ли сте да осигурите ръст в обслужващия персонал
Добавянето на онлайн резервационен модул в комбинация с аудитория, която все по-умело се справя с употребата на подобен тип дигитални решения, може да Ви постави в ситуация, в която да постъпят резервации, които да не се справите да обработите и обслужите. За това в началото можете да ограничите броя на предлагани стаи и видове допълнителни пакети, докато изградите работен ритъм.
Предимства
- Употребата на онлайн резервационен модул към сайта на Вашия хотел позволява да минимизирате разходите на отдел Резервации, като същевременно оптимизирате продажбите и подобрите заетостта на Вашия обект.
- Прибавянето на виртуален пос теминал насърчава заплащането на депозит като стъпка от резрвационния процес. Това Ви дава едно спокойствие, че резервацията е потвърдена и по-добре планирате работното ежедневие, предвиждате употреба на консумативи и при нужда увеличавате персонала. Наличието на пос терминал е стимул дори за пълно плащане на сумата преди пристигане, като може да бъде допълнително насърчено и възнаградено с отсъпка за онлайн резервация.
- Онлайн резервационния модул е придружен а административен панел, който Ви позволява да въвеждате динамични данни - ясно описани стаи за настаняване, актуални снимки, с които да добие представа, езикови версии да се запознае със съдържанието, на момента получава отговор колко би му струвал престоя + политика на хотела, ясно описана - режим 24/7 приемане на запитвания/ резервации, възможност на момента да се получи потвърждение на наличност
- Липсата на система до сега Ви е лишавала от статистически данни, на които да базирате своето адекватно поведение и маркетинг подходи. Прилагането на програма за лоялни клиенти е с ограничен капацитет. Благодарение на онлайн резервационен модул и уеб базиран хотелски офис - събирате данни, персонализирате кампании и оферти, планирате отсъпки за нови клиенти, автоматизирате процеса на комуникация, следите наличнос и избягвате свръх предлагане, следите статус на плащане и т.н
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.