Органичен vs платен трафик - Travel Studio
Какво представлява органичният трафик?
Дори самото наименование органичен трафик ни ориентира, че става въпрос за посетителите, които по естествен път посещават уебсайта или целева страница, като кликнат върху неплатен резултат от търсачката. Генерирането на органични посещения не се постига чрез плащане, а е в резултат на заявката за търсене на потребителя.
Разбира се, понятието "безплатно" има своята цена, която се измерва във време и усилие за създаване и поддържане на съдържание. Увеличаването на броя органични посещения заляга в основата на оптимизацията на сайтовете за търсачката (SEO оптимизация)
Предимства на органичния трафик
Недостатъци на органичния трафик
Какво представлява платеният трафик?
Докато посещенията на органичния трафик идват от показването в стандартните резултати от търсенето, платените посещения идват от реклами с плащане на кликване (PPC) на страниците с резултати (рекламодателите плащат за всяко кликване, което получават върху рекламите си)
Предимства на платения трафик
Недостатъци на платения трафик
Органичен срещу платен трафик
Не е необходимо да правите избор между органичен и платен трафик. След като познавате техните основни предимства и недостатъци, сами разбирате, че и двата вида трафик са ценни за бизнеса. По- важното е да изградите стратегия и да ги прилагате по такъв начин, че да извлечете максимална полза.
Допълнителна информация:
Дори самото наименование органичен трафик ни ориентира, че става въпрос за посетителите, които по естествен път посещават уебсайта или целева страница, като кликнат върху неплатен резултат от търсачката. Генерирането на органични посещения не се постига чрез плащане, а е в резултат на заявката за търсене на потребителя.
Разбира се, понятието "безплатно" има своята цена, която се измерва във време и усилие за създаване и поддържане на съдържание. Увеличаването на броя органични посещения заляга в основата на оптимизацията на сайтовете за търсачката (SEO оптимизация)
Предимства на органичния трафик
- Потенциални клиенти и продажби
- Разпознаваемост
- Рентабилност
Недостатъци на органичния трафик
- Времеемък процес
- Борба за позиция
- SEO познания
Какво представлява платеният трафик?
Докато посещенията на органичния трафик идват от показването в стандартните резултати от търсенето, платените посещения идват от реклами с плащане на кликване (PPC) на страниците с резултати (рекламодателите плащат за всяко кликване, което получават върху рекламите си)
Предимства на платения трафик
- Бърз резултат
- Таргетиране на аутория
Недостатъци на платения трафик
- Нестабилен резултат
- Цена
- Игнориране на рекламата
Органичен срещу платен трафик
Не е необходимо да правите избор между органичен и платен трафик. След като познавате техните основни предимства и недостатъци, сами разбирате, че и двата вида трафик са ценни за бизнеса. По- важното е да изградите стратегия и да ги прилагате по такъв начин, че да извлечете максимална полза.
Допълнителна информация: