Pop up банер: За или Против
Какво преставлява pop up банер?
Рекламен подход, при който банер се появява в нов прозорец и по този начин изпъква на екрана на текущата сесия (страница), която потребителят разглежда
Предимства на pop up банер
Недостатъци на pop up банер
препоръка: обсъдете с Вашия IT екип да не се отваря на всяка страница, а само веднъж (на начална страница или на вътрешна главна секция по Ваш избор) за определен период от време (напр веднъж на 24ч часа за конкретен потребител) или еднократно на база индивидуален IP адрес
В резюме
Не слагайте pop up банери само защото сте го видяли в друг сайт да ползват същия похват. Реално Вие не знаете, дали води до позитиви или негативи (разочарование, излизане от сайта, потребителят да отбягва Вашия сайт за известен период от време). Можете да опитате да достигнете Вашата аудитория с този похват, но наблюдавайте статистиката, предпочитанията на посетителите, и следете какви предложения/ псолания се ценят.Ако използвате правилно pop up банерите, ще постигнете желания резултат.
Рекламен подход, при който банер се появява в нов прозорец и по този начин изпъква на екрана на текущата сесия (страница), която потребителят разглежда
Предимства на pop up банер
- поради начина на визуализиране привлича внимание повече вниманието на потребителя, за разлика от стандартния банер (решение, което се използва в продължение на двадесет години и е загубило желания ефект над посетителя на сайта)
- с подходящо кратко послание и придружаваща илюстрация насочва потребителя към определен продукт/ услуга
- не се пренебрегва, ако съдържа послание, което да носи стойност за потребителя
- полезен инструмент, ако бъде използван като източник на важна информация (нов адрес или телефон, празнично работно време, промяна в полет, презентиране на мобилна апликация, обявяване на last minute места и др)
- демонстрира в пъти по висок CTR от обикновен банер
Недостатъци на pop up банер
- рекламна кампания с pop up може да бъде приета от посетителите като досадна
препоръка: обсъдете с Вашия IT екип да не се отваря на всяка страница, а само веднъж (на начална страница или на вътрешна главна секция по Ваш избор) за определен период от време (напр веднъж на 24ч часа за конкретен потребител) или еднократно на база индивидуален IP адрес
- за да запази свойството да привлича внимание, pop up банерите трябва да се активират периодично и посланието да е динамично и да се променя
- бъдете внимателни и преценете ефекта върху потребителя, ако pop up банерът е активен и на мобилната версия на сайта
- съобщението, което се визуализира като pop up банер, може да не достигне до потребителите, защото някои от браузърите автоматично ги блокират
В резюме
Не слагайте pop up банери само защото сте го видяли в друг сайт да ползват същия похват. Реално Вие не знаете, дали води до позитиви или негативи (разочарование, излизане от сайта, потребителят да отбягва Вашия сайт за известен период от време). Можете да опитате да достигнете Вашата аудитория с този похват, но наблюдавайте статистиката, предпочитанията на посетителите, и следете какви предложения/ псолания се ценят.Ако използвате правилно pop up банерите, ще постигнете желания резултат.