Push известия, за които потребителите биха се абонирали

Push известие за напомняне
Този тип нотификации обикновено са с текст, който предварително е зададен в платформата за изпращане на известия и автоматино се дистрибутира в подходящия момент. Полезни са за потребителя, защото му напомнят за конкретни ангажименти (напр. плащания, вноска, абонамент и т.н)

Push известие съгласувано с локация
Изключително практини и желани от страна на потребителите, защото им дават възможност да се възползват от специални условия и цени по време на престой в дадено място

Push известие с добавена стойност
Всяко известие, което носи в своето послание явна полза за потребителя. Най-често се изразява с % отстъпка или отстъпка с фиксирана стойност. Но може да бъде материален бонус- жест (напр. безплатен коктей в лоби бара при настаняване) или услуга (напр. възможност за късно напускане на хотела без допълнително доплащане)

Push известие към програма за лоялен клиент
Потребителите обичат да бъдат възнаграждавани за това, че са лоялни клиенти на даден бизнес. Изполвайте нотификациите да промотирате поредния продукт с бонус точки или дайте идеи къде те могат да бъдат конвертирани за реални стоки

Push известие с покана за завършване на действие
Тъй като потребителят най-често използва мобилния си телефон за генерирането на поръчка онлай, голяма е вероятността едно телефонно обаждане да го разсея и да не завърши транзакцията до край. Тук е момента възможно най-скоро да му напомните и приканите да финализира онлайн покупката.

Push известия с опция за персонализация
Това са известията, които се отличават с най-висок процент на успеваемост т.е потребителите доказано ги следят и четат. Това е така, защото клиентът се е възползвал от опцията да профилира категориите, от които се интересува и за които би искал да получава нотификация.

Преди да изпратите push нотификация, проверете дали отговаря на следните условия:

  • посланието да носи стойност за клиента
  • текста да приканва към ясно действие
  • платформата да позволява филтър по интереси
  • известието да се съгхранява за известен период от време, за да може да бъде разгледано повторно на по-късен етап
  • дистибуцията на нотификации да е в подходящ момент (часове на деня, дни от седмицата и т.н)
  • при необходимост текстът да се съпровожда с линк с допълнителна информация по темата и ясно дефинирани методи за връзка с вас (тел, форма за запитване, регистрация и др)
Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
617+
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel