Стратегии за директни резервации за хотели
Защо е важно да върнете контрола над директните резервации във Ваши ръце?
От финансова гледна точка, защото не дължите комисион на трети лица. Паралелно изграждате една по-устойчива връзка с клиента, като процесът на обслужване стартира още преди да е пристъпил прага на хотела. Можете да откликнете на специалните изисквания на всеки индивидуален гост и бързо да му предложите алтернатива или решение. Както и да надградите стойността на резервацията като предложите допълнителни услуги (СПА процедури и масажи, наем на ски оборудване, допълнителни локални екскурзии и т.н)
Идеи за увеличаване дела на директните резервации
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.
От финансова гледна точка, защото не дължите комисион на трети лица. Паралелно изграждате една по-устойчива връзка с клиента, като процесът на обслужване стартира още преди да е пристъпил прага на хотела. Можете да откликнете на специалните изисквания на всеки индивидуален гост и бързо да му предложите алтернатива или решение. Както и да надградите стойността на резервацията като предложите допълнителни услуги (СПА процедури и масажи, наем на ски оборудване, допълнителни локални екскурзии и т.н)
Идеи за увеличаване дела на директните резервации
- Актуализирайте визията и функционалността на сайта, за да предложите на онлайн посетителите желаното потребителско преживяване, докато разглеждат съдържанието или резервират онлайн. Изнесете резервационния модул и го позиционирайте на видимо място спрямо останалите компоненти на графичния дизайн. В случай че не желаете да присъства на всички вътрешни страници, нека присъства като контратсен бутон от основното навигационно меню с текст "Резервирай"/ "Резервирай онлайн"/ "Онлайн резервация"
- Ако все още нямате мобилна версия, време е да се сдобиете с такава. Тъй като голяма част от потенциалните клиенти, които търсят настаняване в последния момент, може би са потърсили решение, употребявайки удобството на търсене през мобилния телефон. Освен онлайн резервационен модул, постарайте се на екрана да се виждат ясно промоционалните пакетни предложения и телефон за бърза и удобна връзка с Вашия екип.
- Преди да избере даден обект, потенциалният клиент може да посети няколко пъти сайта на хотела, за да се запознае в детайл с предлаганите условия. За това е важно административният панел към сайта да Ви позволява да актуализирате по всяко време цени, пакетни предложения, да отразявате наличност на стай, да променяте съдържание под формата на тескт и снимки. Обърнете внимание на снимките, като с помоща на фирмата - разработчик на сайта изберете подходяща галерия за настолна версия (широка галерия, която изпълва по-голямата част от екрана на компютъра) и за мобиен сайт (разлиства се с докосване на екрана с пръст)
- Използвайте сайта на хотела като средство, чрез което ще запознаете госта с дестинацията. Сериозно предизвикателство е да отделите време или средства за написването на разнообразни статии по отношение на природни забележителности, местни традиции и обичаи, характерни ястия и напитки за региона, събития (празници, фестивали, конкурси, събори). Но вложеният труд ще се отблагодари.
- Увеличете трафика към сайта, като използвате гарантирания ефект на PPC рекламата. Не пропускайте да проследите дали трафикът се конвертира в резервации и предприемете стъпки към подобряване на резултатите.
- Стимулирайте резервациите онайн като предложите допълнителна отстъпка или бонус услуга (напр. опция за безплатно по-ранно настаняване или по-късно напускане от обявените официални часове)
- Привлечете нови посетители или възнаградете редовните гости на хотела, като имплементирате промоционални кодове, които да съпровождат процеса на онлайн резервация. Активирайте поле за код към онлайн резервационния модул в сайта. Помислете над инициирането на програма за лоялни клеинти.
- Създайте и поддържайте актуална база с email-и на потенциални и настоящи гости на хотела. Периодично изпращайте подходящи предложения с активен линк към Вашия сайт. В случай, че имате мобилно приложение, не пропускайте възможността да стимулирате продажбите, като изпращате push нотификации
- Дайте възможност на Вашите гости след реализиран престой да споделят впечатления на страниците на Вашия сайт. Наличието на рейтинги и коментари могат допълнително да предразположат и убедят клиент, който за първи път планира да отседне при Вас.
- Организирайте игри/ томбола/ конкурси, които с охота ще бъдат споделяни в социалните мрежи. По този начин ще привлечете вниманието и с лекота ще достигнете до нова аудитория.
За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.