Участие като посетител на изложение

Изложенията са събития, които се характеризират с изключително динамична атмосфера. На едно място са се събрали участници, които са изпълнени с мотивация и ентусиазъм да презентират техните топ продукти/ услуги, и посетители, които активно търсят, проучват, сравняват и оценяват подходящи възможности.

Предлагаме Ви списък с практични съвети, които ще Ви помогнат да се подготвите, ако вземате участие на изложението като посетител:

1. Дефинирайте ясно с каква цел ще посетите изложението:
  • да намерите партньори, които да продават Вашите продукти
  • да намерите продукти/ услуги и решения, подходящи за Вашия бизнес
  • да си сверите часовника с тенденциите и конкуренцията
  • да разширите продуктовата гама с нови оферти/ продукти/ услуги
  • да се срещнете лично с настоящи партньори и колеги, ако сте разположени на различни локации

2. Разгледайте периодично сайта на организаторите, за да следите актуализирането на списъка с участници и разположение на изложбените площи. Ден преди изложението, изтеглете картата и маркирайте още веднъж към кои фирми проявявате интерес.

3. Принтирайте програма на семинари, за да можете да разпределите оптимално времето, с което разполагате. Особено внимание обърнете на обучителните и презентрацинните (демо) събития.

4. Изпратете мейл към селектираните изложители,че проявявате интерес. Запишете се и следете техните бюлетини, свързани с предстощото изложение.

5. Проуче дейността на всяки изложител, като посетите фирмените им сайтове. Разбира се, има голяма вероятност по време на изложението да Ви изненадат с презентация на нов продукт, за това следете съдържанието по-внимателно с наближаване датата на предстоящото събитие.

6. Подгответе план и кратък check list, за да не забравите и да не пропуснете възможности или детайли.

7. Регистрирайте се чрез онлайн форма и заявете желание за среща. Не се притеснявайте да го направите, защото така планирате Вашето време и е жест, с който демонстрирате, че цените времето на изложителя. В допълнение могат да Ви подготвят помощни материали или да Ви изпратят индивидуална презентация по персоналана заявка.

8. Използвайте възможността по време на събитията да присъствате на максимален брой демонстации на продукти/ услуги. По време на персонална среща можете да поискате да наблегнете на модули и решения, които обслужват нуждите на Вашия бизнес.

9. Водете си записки, защото събитието се отличава с много динамика, обработва се голям обем от информация за кратко време. Важно е да не пропуснете нещо, да отбележите и потърсите нещо за по-късен, да проучите и опишете детайли, да маркирате възникнали въпросни и неясноти и т.н

10. Подгответе конкретни въпроси за всеки изложител, с който планирате да се срещнете

11. Подгответе кратка презентация за Вашия бизнес, като наблегнете на характеристики, които са важни за изложителите, за да могат да оценят Вашите нужди и да Ви предложат подходящи решения

12. Носете с Вас фирмени брошури и визитки, които да оставите на изложителите след среща.

13. Погрижете се за Вашия комфорт:
  • заложете на удобни дрехи и обувки
  • ако сте от друго населено място, изберете настаняване близо до експо центъра
  • изберете удобен транспорт, за да можете да се възползвате максимално от изложбения ден.
  • въоръжете се с тъпение, тъй катосъбитието физически изморително, но пък голяма част от информацията е кондензирана на едно място компресирана и сега е моментърт да се възползвате максимално.
  • в края на деня часовете са по-спокойни и може да се проведе по-обширна среща/ демо/ обучение

14. В случай, че събитието е мащабно, препоръчително е да сте поне 2 представители на Вашия бизнес. Разделете графика със срещи/ посещенията по теми или релевантна специализация.

15. Носете с Вас фирмен печеат, тъй като ако вече сте водили дистанционно преговори, по време на изложението е подходящ момента да подпишете финалния договор (особено практично, ако сте от друго населено място)



Още по темата:




Нашият опит в туристическия сектор
Проектирали сме туристически уеб сайтове за широк кръг клиенти
617+
ТУРИСТИЧЕСКИ УЕБ САЙТА
20+
ГОДИНИ ОПИТ
От нашите клиенти
Виж повече
Благодарим ви за професионализма, любезното отношение, времето и търпението към нас, както и за работата по сайта, защото наистина си заслужаваше да изберем вас и сме сигурни, че и в бъдеще ще работим заедно.
Десислава Изерова и Димитър Парасков / Deluxe Travel
Смятам, че създадохте много добър дизайн, сайтът е функционален, екипът се справи страхотно, за което благодаря.
Руслан Иванов / Nomad Travel
Благодарим на целия екип за изработката на нашия сайт - бързо, коректно и професионално отношение.
Елена Стоянова / Dream Team Travel
Екипът на ProStudio реализираха идеята ни за сайт, като професионално ни съветваха и водеха по правилния път. Благодарни сме за резултата и препоръчваме отличното им съдействие на всеки един!
Магдалена Тенева / Travel Manager
Ние сме изключително благодарни за отделеното време и усилия по изработката на нашият сайт и сме доволни от крайния резултат, който надмина очакванията ни. По време на работата получихме професионализъм, точност и коректност.
Травелинк-Грийн Ейджънси
ProStudio предоставят висококачествени решения за изработване и поддръжка на уебсайтове, които напълно отговарят на нашите нужди и изисквания.
Йоанна Дочевска
Изключително съм доволен от Вашата работа, професионално отношение, изключително отзивчиви, бърза реакция и търпеливи към всичките ни изисквания.
Павел Руйков
Изразяваме БЛАГОДАРНОСТ на целия екип на ProStudio, за проявения изключително добър професионализъм.
Ивелина Анчева / Spark Travel
Central Admin
Получавай офертите на водещи туроператори в твоя сайт Виж повече