Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Можете да използвате успешно Google Ads PPC реклама, когато:
Вижте тук: Оферта за оптимизация за търсещи машини (SEO)
Преди да стартирате Google Ads PPC рекламна кампания, запознайте се и при необходимост коригирайте следните условия:
Още по темата:
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
- сте току що стартирал бизнес и набирате популярност на пазара
- желаете да увеличите трафика (обема) на посетители към сайта
- таргетирате нови потенциални клиенти
- искате да развиете дейност на нови пазари
- желаете фирменият бранд да стане по-разпознаваем
- целите увеличаване на дела на продажбите онлайн
- имате конкурентен продукт
- предлагате специални оферти (отстъпки, ранни записвания)
- желаете да оптимизирате продажбите (last minute програми)
- временно решение да постигнете по-добра позиция при класиране на резултати по избрани ключови думи
Вижте тук: Оферта за оптимизация за търсещи машини (SEO)
Преди да стартирате Google Ads PPC рекламна кампания, запознайте се и при необходимост коригирайте следните условия:
- нямате все още изработен фирмен сайт
- рекламната кампания може да бъде частично ограничена за показване върху мобилни устройства от самата платформа, защото в сайта се използват Flash решения
- рекламираните продукти/ услуги са с малък процент печалба
- нямате достатъчен или все още добре обучен екип, който успешно да конвертира запитванита в продажби
- фирменият сайт не предлага очакваните от потребителя функционалности
- не сте изградили практика да проследявате резултатите от рекламни кампании
- ако Вашият продукт/ услуга е уникален или нетрадиционен за пазара, Google Ads PPC рекламата може и да не донесе очаквани резултати. В такъв случай ще се наложи да потърсите алтернативни подходи за реклама
- ако все още нямате готовност да заделите адекватен рекламен бюджет
- ако нямате познания как да управлявате рекламната кампания и да оптимизирате рекламния бюджет, обърнете се към фирма, която може да Ви предложи тази услуга.
Още по темата:
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads