Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Google Ads платформа за управление на pay-per-click рекламни кампании претърпя поредната промяна, която е от полза както за рекламодателите, така и за потребителите.
В настоящата публикация Ви представяме как промените в структурата на рекламното каре, което се визуализира при активиране на кампания от вида Search Network, носи положителна стойност за участниците на двете страни в рекламния процес.
Заглавие
Елементът, който грабва вниманието на потребителя, е заглавието на рекламното каре. Новият формат предлага опцията за създаване на не едно, а цели две заглавия. По този начин рекламодателят разполага с повече място, за да заложи важни ключови думи и фрази, в които потребителят да разпознае търсения продукт, услуга или решение.
Заглавията се открояват от текста на основното описание, като са оцветени с тъмно син цвят. За по-добра четливост са отделени с тире. На екрана на мобилен телефон, заглавие 2 се нарежда под заглавие 1
Описание
Старата версия на оформяне на рекламното послание в две полета от по 35 символа бе сериозно предизвикателство по отношение на креативността за създаване на логичен текст. Новият формат на полето позволява посланието да има по-завършени и атрактивен вид за потенциалния клиент. Рекламният текст допълнително се оразмерява в зависимост от параметрите на екрана на устройството (настолен компютър, мобилен телефон и таблет)
Линк
Новият формат на въвеждане на линк към сайта изключва често срещаната в миналото грешка за несъответствие между основен линк и линк на целевата страница, провокирано от ръчно въвеждане на двете полета.
Допълнителна информация:
В настоящата публикация Ви представяме как промените в структурата на рекламното каре, което се визуализира при активиране на кампания от вида Search Network, носи положителна стойност за участниците на двете страни в рекламния процес.
компонент | преди | сега |
заглавие | въвежда се с поле с ограничение 25 символа | новата версия на рекламното каре позволява изписването на 2 заглавия, като всяко заглавие разполага с поле от 30 символа |
описание | рекламното послание се разпределя в 2 полета с по 35 символа | поле за въвеждане на текст от 80 символа |
линк | въвеждане на основен линк и линк на целевата страница | автоматично генериране на основен линк от посочения линк на целева страница |
Заглавие
Елементът, който грабва вниманието на потребителя, е заглавието на рекламното каре. Новият формат предлага опцията за създаване на не едно, а цели две заглавия. По този начин рекламодателят разполага с повече място, за да заложи важни ключови думи и фрази, в които потребителят да разпознае търсения продукт, услуга или решение.
Заглавията се открояват от текста на основното описание, като са оцветени с тъмно син цвят. За по-добра четливост са отделени с тире. На екрана на мобилен телефон, заглавие 2 се нарежда под заглавие 1
Описание
Старата версия на оформяне на рекламното послание в две полета от по 35 символа бе сериозно предизвикателство по отношение на креативността за създаване на логичен текст. Новият формат на полето позволява посланието да има по-завършени и атрактивен вид за потенциалния клиент. Рекламният текст допълнително се оразмерява в зависимост от параметрите на екрана на устройството (настолен компютър, мобилен телефон и таблет)
Линк
Новият формат на въвеждане на линк към сайта изключва често срещаната в миналото грешка за несъответствие между основен линк и линк на целевата страница, провокирано от ръчно въвеждане на двете полета.
Допълнителна информация: