Кой управлява Вашата Google Ads реклама
Много фирми са се замисляли над възможността да активират рекламна кампания в Google Ads. Някои от тях са новосъздадени, които с помоща на SEM търсят да постигнат за по-кратък период от време челни позиции сред резултатите в Гугъл, съотнесено спрямо дългосрочните усилия за SEO. Други откликват на по-големия обем от търсене на даден продукт/ услуга за сезона, като придават на тяхното предложение по-добра видимост. Трети залагат на PPC реклама, за да увеличат трафика от потребители и по този начин да генерират нови лийдове.
вижте още SEM vs SEO
На дневен ред изниква въпроса- сами ли ще управлявате Вашите рекламни инициативи? Платформата на Google Ads постоянно се развива с нови опции и възможности, за това трябва да имате готовност да отделите време и да я разучите. Или да изберете план Б- да възложите тази задача на външна фирма, защото:
Допълнителна информация:
вижте още SEM vs SEO
На дневен ред изниква въпроса- сами ли ще управлявате Вашите рекламни инициативи? Платформата на Google Ads постоянно се развива с нови опции и възможности, за това трябва да имате готовност да отделите време и да я разучите. Или да изберете план Б- да възложите тази задача на външна фирма, защото:
- има опит, придобит във времето от управление на рекламни камании за клиенти в различни бизнес сфери и с разнообразни по стойност рекламни бюджети
- има развити усет и интуиция
- умее да предлага алтернативни подходи
- генерира комбинации от паралелни кампании
- преструктурира кампаниите с цел оптимизация
- дедикира време за ежедневен мониторинг
- инициира релевантни промени при необходимост
- помага при избора и разпределението на рекламния бюджет
- дава препоръки за помени по сайта, опции и функционалности
- излъчва мотивация по отношение на придобиване на нови знания и умения в синхрон с промените в опциите и възможностите на Google Ads
- периодично Ви информира за подходящи за Вашия бизнес нови формати за PPC реклама
Допълнителна информация: