10 причини защо да рекламирате с Google Ads
Google Ads платформата:
Допълнителна информация:
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Кой управлява Вашата Google Ads реклама?
- позволява оформяне на кратко и информативно рекламно послание като текст или банер
- постига популяризиране на продукт/услуга и специални оферти, както и влияе положително на разпознаването на търговската марка
- допринася за оптимизиране на продажбите
- разширява обема на целевата група (потребители-клиенти)
- има опция да се таргетират потребителите по локация, времеви диапазон, устройства и др.
- достига до таргетирани групи чрез употреба на конкретни ключови думи и комбинации, с които рекламното каре се асоциира при търсене в „търсачката“ или чрез сайтовете участници в партньорската мрежа на Google Ads
- насърчава повторното таргетиране на настоящата аудитория с Re-marketing tag
- повишава трафика на посещения към сайта
- предоставя контрол над рекламен бюджет (дневен, месечен)
- осигурява инструмент за мониторинг (Google Analytics)
Допълнителна информация:
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads
Кой управлява Вашата Google Ads реклама?